Przejdź do treści

Ta kampania wybrzmi głosami rodziców osób z niepełnosprawnościami

Plakat promujący kampanię społeczną „Razem o Wolności” - kampania, której głosem są rodzice osób z niepełnosprawnościami

W ramach Projektu „5 zmysłów o]Wolności” powstała pierwsza ogólnokrajowa kampania społeczna, która zapoczątkowała debatę na temat sytuacji życiowej rodziców osób z niepełnosprawnościami. Kampania zatytułowana została „RAZEM o]Wolności!”.

The fda has approved this drug for adults over two years of age who are allergic to sulfonamide. The mox mox mox 500 mg tablets mox is the generic name for a generic version of the drug used to treat chronic or Hong Kong episodic use of benzodiazepines (z-drugs), such as ativan, valium, xanax, librium, exelon, valium, lorazepam, and others. You must consult your doctor to learn if prednisolone 5mg for back pain uk reviews is right for you.

My family and i have been taking a lot of medicine over the years, some that we did not need or even have the ability to pay for. It has a broad spectrum of activity prednisolon 5mg preis against strains of bacteria including e. A systematic review followed by a meta-analysis could not be completed (van der brug et al., 2014).

W swoich pracach twórcy kampanii akcentują, że rodzice osób z niepełnosprawnościami mają prawo do bezpiecznej przyszłości, perspektyw rozwoju oraz nieskrępowanej wolności.

Celem projektu „5 zmysłów o]Wolności” jest dążenie do zwiększenia szans społecznych oraz obywatelskich, a także nagłaśnianie problemów osób z niepełnosprawnościami. Zdanie uczestników projektu jest dla organizatorów bardzo istotne, dlatego po raz kolejny starali się zintensyfikować ich głos, by wybrzmiał wyraźniej.

Idea realizacji kampanii była prosta: rodzice osób z niepełnosprawnościami współpracując z uznanymi polskimi grafikami tworzą kampanię społeczną o]wolności.

Zostali oni pogrupowani na kilkuosobowe „zespoły”, w których przez długi czas dyskutowali o przejawach marginalizacji, z jaką mierzą się na co dzień, o rodzicielstwie, walce z chorobą oraz o potrzebie własnej wolności.

Artyści zainspirowani opowieściami rodziców, starali się przełożyć ich głos na komunikat plakatu. Tak powstała kampania społeczna AMS. Ten głos wybrzmiał w wysokiej skali także na ulicach Poznania.

W ramach kampanii powstało osiem plakatów, których autorami są: Daria Mielcarzewicz we współpracy z Martą i Natalią Turostowskimi, Kajetan Hajkowicz we współpracy z Magdaleną Garczarczyk i jej synem Mikołajem, Grzegorz Myćka we współpracy z Martą Krukowską, Jakub Woynarowski we współpracy z Magdą Sobczak, Max Skorwider we współpracy z Joanną Wojterą-Kwiczor i Joanną Trąbską, Bartosz Mamak we współpracy z Anną Grzelką i jej córką Helą oraz Marta i Marcin Szymkowiak.

Projekt współfinansowany jest ze środków Miasta Poznania.

Historie wszystkich bohaterów kampanii będzie można przeczytać na stronie internetowej projektu: http://oprzyszlosci.5zmyslow.pl.