Przejdź do treści

Teatr 21 w wartościowej kampanii

Na zdjęciu aktorzy Teatru 21

Aktorzy Teatru 21 włączyli się w niezwykłą kampanię, która ma przypominać, że nie wszystkim zamknięcie w domach wywróciło życie do góry nogami. Dla niektórych to po prostu codzienność.

Osoby z zespołem Downa czytają komentarze internautów na temat kwarantanny. Wygłaszając je, odgrywają przy tym emocje… tylko właśnie, czy te emocje są udawane?

Przecież Ci aktorzy konfrontują odczytywane kwestie ze swoją sytuacją… Dla „przeciętnego” człowieka problem może stanowić fakt, że nie poleci w podróż czy na zakupy do Dubaju, natomiast dla aktorów Teatru 21 wydaje się to co najmniej nie na miejscu w kontraście z okolicznościami, w których osoby z zespołem Downa nie mogą nawet założyć konta w banku, mieć prawa jazdy czy wziąć ślubu z osobą, którą kochają.

Kampania ma zwracać uwagę na uprzywilejowane położenie, w jakim w normalnych warunkach znajduje się większa część społeczeństwa, jeżeli chodzi o swobodę, niezależność i nieskrępowane niczym możliwości rozwoju.

W ramach kampanii aktorzy zachęcają do wsparcia Centrum Sztuki Włączającej – nowej, teatralnej przestrzeni. Centrum ma być miejscem, które w sferze sztuki umożliwi zetknięcie się osób niepełnosprawnych z pełnosprawnymi na tych samych prawach i warunkach.

Zbiórka środków na remont przestrzeni Centrum Sztuki Włączającej i pierwszy dom Teatru 21 odbywa się na stronie zrzutka.pl tutaj.

Spot kampanii można obejrzeć tutaj.

Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.