Przejdź do treści

Poznańskiego Centrum Świadczeń przy Małachowskiego znowu działa

Zdjęcie Poznańskiego Centrum Świadczeń w Poznaniu przy ul. Małachowskiego

Od dzisiaj, poniedziałku 11 maja, mieszkańcy Poznania mogą znowu korzystać z punktu obsługi klienta Poznańskiego Centrum Świadczeń mieszczącego się przy ul. Stanisława Małachowskiego 10. Do odwołania nadal jest zamknięte Centrum Inicjatyw Rodzinnych przy ul. F. Ratajczaka 44.

But how long do you have to lose weight for permanent weight loss to occur? In rezeptfrei cialis the human brain, pact regulates the organization of the neuropil and synaptogenesis. I also need to know that if a prescription drug is not a good option, then it should not be taken at all.

When you buy eye drops, you are buying a solution of the active ingredients combined with preservatives to prevent bacteria growth and the loss of active ingredients. It helps reduce your risk pericolo viagra acquisto internet of heart disease, and helps improve the health of the skin, hair and nails. In addition, tamoxifen 20 mg is used for treating patients who have an advanced form of the disease.

Jak na portalu www.epoznan.pl informuje Damian Napierała, rzecznik prasowy Poznańskiego Centrum Świadczeń „…Obsługa klienta będzie działała na zasadzie biura podawczego co oznacza, że wnioski klientów o świadczenia będą weryfikowane tylko pod kątem poprawności wpisanych danych w formularzach. DokumEWenty, które klient będzie zobowiązany dostarczyć np. ,,na wezwanie” wystarczy pozostawić w urnie zlokalizowanej przy wejściu do budynku bez konieczności udawania się na salę bezpośredniej obsługi klienta.

Z uwagi na bezpieczeństwo Klientów i Pracowników Poznańskiego Centrum Świadczeń obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych miejscach bez możliwości korzystania z infrastruktury dla dzieci. Do budynku jednorazowo wpuszczanych będzie 10 klientów. Pozostałe osoby będą musiały poczekać na zewnątrz budynku na swoją kolej, dlatego też proszę, aby do Poznańskiego Centrum Świadczeń przychodziły tylko osoby załatwiające swoje sprawy bez osób towarzyszących”.

Obsługa klientów przebiegać będzie przy pełnym reżimie sanitarnym, to znaczy, że klient po wejściu do budynku, a przed załatwieniem sprawy będzie musiał zdezynfekować dłonie, założyć rękawiczki oraz mieć zasłonięte usta i nos. Należy również zachować co najmniej 1,5 m dystansu pomiędzy osobami znajdującymi się w sali obsługi klienta.

Nadal też można kontaktować się z Poznańskim Centrum Świadczeń  telefonicznie pod numerami telefonów: 61 878 45 03 oraz 61 878 45 04 i mailowo, mail: swiadczenia@pcs-poznan.pl oraz korzystać z dostępnych usług elektronicznych np. za pośrednictwem Profilu zaufanego lub eBankowości.