24 czerwca 2020 r. o godzinie 17:00 Urząd Miasta Poznania zaprasza przedstawicieli poznańskich organizacji trzeciego sektora na webinarium dotyczące zagadnień związanych z realizacją zadań publicznych w czasie pandemii koronawirsua.
Szkolenie on-line obejmuje następujące zagadnienia:
– Co należy uczynić gdy organizacja trzeciego sektora nie ma możliwości realizacji zadania zgodnie z zawartą umową?
– Czy brane jest pod uwagę zastąpienie działań zawartych w umowie innymi?
– Czy istnieje zdalna możliwość realizacji umów?
– Jak sporządzić nowy kosztorys, plan i harmonogram wykonania zleconego zadania?
– Czy istnieje możliwość rozwiązania umowy za porozumieniem stron i z czym się ono wiąże?
– Na jaki rodzaj pomocy można liczyć w ramach tarczy antykryzysowej?
– Kiedy odbędą się nabory wniosków na przeciwdziałanie COVID 19?
– Sprawozdawczość w czasach pandemii koronawirusa
Webinarium potrwa 3 godziny. Poprowadzi je Artur Gluziński, ekspert w dziedzinie zagadnień związanych z działalnością organizacji pożytku publicznego.
Zgłoszenia przyjmowane są na adres: ngo@um.poznan.pl. W tytule e-maila należy wpisać: „Zgłoszenie na szkolenie z realizacji zadań publicznych w dobie pandemii COVID-19″. Organizator prosi by organizacje trzeciego sektora w treści wskazały imię i nazwisko uczestnika, nazwę reprezentowanej organizacji oraz adres e-mail, na który ma zostać wysłany link do szkolenia.
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Są one przyjmowane do poniedziałku, 22 czerwca 2020.
Webinar stanowi część projektu „Healthy Boost” („Zdrowe Wzmocnienie”), który jest współfinansowany z Programu Interreg Regionu Morza Bałtyckiego.
Więcej informacji można znaleźć tutaj.
Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030