Przejdź do treści

Posiedzenie Poznańskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego

plakat promujący posiedzenie poznańskiej rady działalności pożytku publicznego

W poniedziałek, dnia 29 stycznia 2024 roku o godzinie 13:30 rozpocznie się kolejne posiedzenie Poznańskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego VII kadencji.

Obrady rozpoczną się od głosowania nad przyjęciem protokołu z poprzedniego zebrania Poznańskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

Następnie przedstawiciele Biura Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta Poznania opowiedzą uczestnikom wydarzenia o Funduszu wkładów własnych.

Następnym punktem obrad będzie dyskusja dotycząca rozwoju Programu Polityki Lokalowej Miasta Poznania. W debacie będą uczestniczyć pracownicy Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania.

Po zakończeniu rozmowy urzędnicy z Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Poznania zaprezentują nowe zasady dotyczące trybu powoływania i organizacji Komisji Dialogu Obywatelskiego działających przy różnych podmiotach wchodzących w skład poznańskiego magistratu. Komisje Dialogu Obywatelskiego to bardzo ważne organy doradcze działające w ramach struktur Urzędu Miasta Poznania. Komisje te są bardzo ważnym łącznikiem pomiędzy Urzędem a środowiskiem poznańskich NGO-sów.

Następnie osobom biorącym udział w posiedzeniu zostanie zaprezentowany Poznański Program Rozwoju Wolontariatu Miejskiego na lata 2024-2027. Prezentacji tego niezwykle ważnego dla organizacji pozarządowych przedsięwzięcia dokonają przedstawiciele Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Poznania.

Zgodnie z harmonogramem wydarzenia prezydium Poznańskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego przedstawi Sprawozdanie z pracy tego gremium za 2023 rok.

Wydarzenie zakończą tak zwane wolne głosy i wnioski, w trakcie których członkowie organizacji trzeciego sektora będą mogli przedstawić różnego rodzaju komunikaty i informacje .

Pozwolę sobie przypomnieć, że posiedzenie Poznańskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego będzie miało miejsce w ostatni poniedziałek stycznia bieżącego roku. Obrady odbędą się w formule on-line za pośrednictwem platformy Zoom.

Link pozwalający na udział w spotkaniu Poznańskiej Rady można uzyskać pisząc wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej: prdpp@um.poznan.pl.

Dodaj komentarz