Autor: Tomasz Wojczak
Przypominamy, że w środę, dnia 19 lutego 2025 r. w godzinach od 10:00 do 12:00 w Sali Malinowej Urzędu Miasta Poznania przy Placu Kolegiackim 17 odbędzie się posiedzenie Komisji Dialogu Obywatelskiego przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Poznania do spraw Osób z Niepełnosprawnościami.
W trakcie obrad Komisji osoby pracujące w Wydziale Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania zaprezentują istniejące dla osób z niepełnosprawnościami, które mieszkają w stolicy Wielkopolski, możliwości prowadzenia działalności gospodarczej.
Podczas obrad zaprezentowane zostaną również warunki skorzystania z przestrzeni coworkingowej znajdującej się w budynku mieszczącym się przy ulicy Za Bramką 1 na Starym Mieście w Poznaniu.
Uwaga! Tylko wcześniejsze przesłanie informacji o chęci uczestniczenia w wydarzeniu na adres poczty elektronicznej: malgorzata_stecka@um.poznan.pl umożliwi osobom zainteresowanym otrzymanie karty wstępu do budynku Urzędu Miasta Poznania.