Fundacja Pro NGO opublikowała na swojej stronie internetowej ósmy numer Magazynu Kompas NGO, zawierający ponad 50 stron pełnych opisów dobrych praktyk i inspirujących materiałów dla osób pracujących w trzecim sektorze.
W czasopiśmie osoby pracujące w organizacjach pozarządowych znajdą treści ułatwiające im pracę, które dotyczą zwłaszcza współpracy z biznesem. Osoby, które zapoznają się z ósmym numerem czasopisma będą lepiej rozumieć to:
- jak funkcjonuje biznes,
- jakie są aktualne trendy i wyzwania,
- jak budować relacje i odpowiadać na potrzeby partnera biznesowego,
- jak współpracować z firmami na partnerskich zasadach, w oparciu o zaufanie i realizację wspólnych celów.
W czasopiśmie można znaleźć również materiały rozwojowe dla organizacji społecznych i ich liderów. Dotyczą one między innymi:
- tajników SEO i pozycjonowania stron internetowych NGO,
- zarządzania finansami w organizacjach pozarządowych,
- prezentację idei przyświecającej powstaniu krakowskiego Centrum Pro NGO, które ma służyć między innymi integracji organizacji trzeciego sektora i biznesu.
Aktualny numer Magazynu Kompas NGO oraz jego egzemplarze archiwalne w formacie pdf można pobrać tutaj.