Przejdź do treści

„Niepełnosprawni Niezauważalni”- kampania Fundacji Avalon

Fundacja Avalon organizuje kampanię społeczną „Niepełnosprawni Niezauważalni”.

Fundacja Avalon to jedna z większych organizacji pozarządowych wspierających w naszym kraju osoby z niepełnosprawnościami.

Oprócz udzielania bezpośredniego wsparcia osobom z problemami zdrowotnymi Fundacja zajmuje się również edukacją polskiego społeczeństwa na temat ograniczenia sprawności i osób nim dotkniętych.

Do dnia dzisiejszego Fundacja zrealizowała już pięć ogólnokrajowych kampanii społecznych. Teraz przygotowuje kolejną. Wstępnie nosi ona tytuł „Niepełnosprawni Niezauważalni”.

W ramach akcji w telewizji, radio, Internecie oraz na nośnikach zewnętrznych emitowane będą spoty reklamowe. Organizacja chce też w ramach kampanii prowadzić działania PR-owe, nawiązać współpracę z twórcami internetowymi oraz być aktywna w social mediach.

– (…)Będziemy mówić o problemie niezauważalności osób z niepełnosprawnościami, edukować w zakresie tożsamości potrzeb oraz podmiotowości tych ludzi – powiedziała kierowniczka działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon Helena Szczuka.

Prace nad kampanią rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu. Edukacyjne spoty reklamowe zadebiutują w radio i telewizji w grudniu 2023 roku. Do lutego przyszłego roku prowadzone będą działania w mediach społecznościowych oraz z zakresu Public Relations.

Akcja organizowana jest we współpracy z Allegro Brand Experience Agency.

Finansowana jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Poprzednia kampania społeczna nosiła tytuł „Nic co ludzkie nie jest nam obce”.

Przeprowadzona została we współpracy z Agencją Nie Do Ogarnięcia. Wywołała dyskusję na temat pełnoprawnego i podmiotowego traktowania osób o ograniczonej sprawności we wszystkich dziedzinach życia społecznego.

Odnotowała znaczące sukcesy: zdobyła wyróżnienie w kategorii non-profit oraz złotą statuetkę Golden Arrow w kategorii kampania idei.

Fundacja Avalon nie spoczywa jednak na laurach i przygotowuję się do kolejnej kampanii mającej zmienić postrzeganie osób o ograniczonej sprawności przez społeczeństwo.

Opracowano na podstawie: P. Liberadzka, „Niepełnosprawni Niezauważalni” – Artykuł – ngo.pl.

Dodaj komentarz