Do 12 czerwca 2024 roku potrwa nabór zgłoszeń do ogólnopolskiego projektu zatytułowanego Inkubator Innowacji Społecznych Włącznik 2.0.
W ramach omawianego przedsięwzięcia poszukiwane są rozwiązania sprzyjające inkluzji społecznej osób i grup społecznych wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem. W związku z tym uprawnione podmioty mogą zgłaszać pomysły mające na celu:
- poprawę dostępu osób zagrożonych wykluczeniem do niezbędnych im dóbr i usług,
- zwiększające społeczną integrację osób marginalizowanych i ich partycypację w życiu społecznym.
W ramach projektu Inkubator Innowacji Społecznych Włącznik 2.0 można uzyskać:
- granty o średniej wartości 75 tysięcy złotych, które należy przeznaczyć na przygotowanie rozwiązań i ich testowanie;
- wsparcie ekspertów do spraw innowacji na wszystkich etapach procesu opracowywania zgłoszonego do naboru projektu.
Nabór adresowany jest do:
- organizacji pozarządowych,
- osób fizycznych,
- przedstawicieli biznesu,
- grup nieformalnych,
- przedstawicieli instytucji.
Pełna treść ogłoszenia dotyczącego naboru można znaleźć tutaj.
Wszystkie niezbędne dokumenty do zgłoszenia swojego pomysłu można znaleźć tutaj. Wśród nich znajduje się regulamin naboru, procedury związane z jego realizacją i Karta Innowacji.
Wypełnione Karty Innowacji należy przesłać na adres poczty elektronicznej: wlacznik@spoldzielnie.org.
Bliższe informacje o naborze można uzyskać:
- mailowo: wlacznik@spoldzielnie.org,
- telefonicznie 793 143 636.