Przejdź do treści

Zmiany w obsłudze klientów w niektórych urzędach.

Zdjęcie Sali obsługi klientów GEOPOZ w Poznaniu

Od początku przyszłego tygodnia osobiste załatwienie sprawy w sali obsługi Zarządu Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ przy ul. Gronowej 20 będzie możliwe jedynie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie: 61 8271 500 oraz internetowo: geopoz.iflow.pl.

Jak informują urzędnicy GEOPOZU ograniczono także godziny otwarcia sali obsługi w poniedziałki. Od 9 listopada urzędnicy będą przyjmować mieszkańców w godz. 9.00 – 15.00, a nie tak jak dotychczas do godz. 16:00. W pozostałe dni sala będzie czynna bez zmian, czyli w godz. 8.00 – 14.00.

Z podobnymi zmianami spotkają się także klienci Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMP, gdyż w czerwcu tego roku w budynku przy ul. Gronowej 20 otwarto zintegrowaną salę obsługi. Ważna informacja dla osób z niepełnosprawnościami – wspólna sala znajduje się na pierwszym piętrze i jest dostosowana do potrzeb tej grupy klientów.

Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.

Logo Narodowego Instytutu Wolności