Przejdź do treści

Webinarium o świadczeniu uzupełniającym dla osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji

W środę, 21 lutego 2024 roku Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaprasza rodziców i opiekunów osób niesamodzielnych do uczestnictwa w bezpłatnym webinarium zatytułowanym „Świadczenie uzupełniające dla osób niezdolnych do samodzielnej egzystencji”.

Przypominamy, że świadczenie uzupełniające w wysokości 500 złotych przysługuje osobom, które: nie są uprawnione do emerytury lub renty i nie mają ustalonego prawa do innego świadczenia pieniężnego finansowanego ze środków publicznych lub osób mających tego typu świadczenia, ale ich łączna kwota brutto nie przekracza sumy 2157,80 zł.

Więcej informacji o omawianym świadczeniu można znaleźć w znakomicie opracowanej informacji na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, dostępnej tutaj.

Webinar odbędzie się w formule online. Dwugodzinne webinarium zostanie zrealizowane za pośrednictwem platformy Cisco Webex Meeting. Początek spotkania zaplanowano na godzinę 9:00. Wydarzenie zakończy się około godziny 11:00.

Uwaga! Na spotkanie obowiązują zapisy.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych przyjmuje zgłoszenia wyłącznie za pomocą adresu poczty elektronicznej: agnieszka.grzemska@zus.pl.

Zakład Ubezpieczeń społecznych prosi osoby zainteresowane by podały w wiadomości e-mailu następujące dane:

  1. adres e-mail (na który przesłane zostanie zaproszenie wraz z linkiem),
  1. datę i temat webinarium,
  1. nazwę zakładu pracy,
  1. liczbę uczestników (imiona i nazwiska),
  1. numer telefonu do kontaktu.

Uwaga! Uczestnicy szkolenia zobowiązani  są przez organizatora do podpisania oświadczenia (załącznik nr 2 do ogłoszenia – dokument można pobrać tutaj) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i przesłania go przed rozpoczęciem szkolenia na adres e-mail wskazany w ogłoszeniu.

Uwaga!  “Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o celach przetwarzania, podstawach prawnych, okresie przechowywania, odbiorcach danych, prawach związanych z przetwarzaniem znajdują się w Klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia”. Dokument można pobrać tutaj.

Udział w webinarium jest nieodpłatny.

Dzień przed rozpoczęciem webinaru na wskazany w zgłoszeniu adres poczty elektronicznej pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wyślą link do wydarzenia.

Począwszy od godziny 8:45 można będzie dołączyć do spotkania. By to uczynić wystarczy kliknąć przycisk Join meeting (dołącz do spotkania).

Artykuł ten został przeze mnie opracowany na podstawie strony dostępnej tutaj.

Dodaj komentarz