Wydaje się, że zrealizowanie efektywnego projektu w Twojej organizacji to nic trudnego. Niestety, nie zawsze wystarczą dobre chęci i zapał. Jeśli chcesz podejść do tematu profesjonalnie, zapoznaj się bliżej ze strategią marketingową.
Wszystkich zainteresowanych tematem zachęcamy do udziału w kolejnym webinarze „Mam projekt – czas na strategię marketingową!”. Wydarzenie poprowadzą Maria Dzięcielska i Karol Izdebski z Biura Korpusu Solidarności w #NIW.
Termin:
29 lipca, godz. 12:00
Link: https://fb.me/e/2mCiGfSos
Szkolenie jest adresowane do:
- przedstawicieli organizacji, które myślą o pierwszym dofinansowaniu na projekt;
- osób, które otrzymały dofinansowanie na projekt i chcą podnieść jego skuteczność;
- osób, które mają problemy z realizacją działań w ramach projektu i szukają rozwiązania konkretnego niepowodzenia w wypełnieniu wskaźnika;
- wszystkich zainteresowanych tworzeniem skutecznej strategii marketingowej dla NGO.
Poziom zaawansowania:
Szkolenie jest dla początkujących i średnio zaawansowanych.
Oto, czego się nauczysz:
- dowiesz się, jak krok po kroku przygotować strategię marketingową i jak trafić do konkretnych grup docelowych;
- poznasz poszczególne elementy strategii i dowiesz się, jak je określać;
- poznasz rezultaty i korzyści dla Twojego projektu lub organizacji, jakie daje dobrze opracowana strategia marketingowa;
- dowiesz się, jak strategia może zwiększyć zainteresowanie ludzi Twoim projektem lub organizacją;
- odpowiemy też na pytanie: Czy można zrobić dobry projekt bez strategii marketingowej?
Nagranie ze spotkania znajdą Czytelnicy po jego zakończeniu na kanale YouTube NIW-CRSO: https://www.youtube.com/c/NarodowyInstytutWolności
Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.