Urząd Miasta Poznania ogłosił nabór kandydatów do pracy w Biurze Poznań Kontakt.
Oferta obejmuje zatrudnienie na stanowisku broker informacji merytorycznej. Jest to praca na stanowisku obsługowym. Polega na telefonicznym kontakcie z klientami miejskiej infolinii i budowaniu wizerunku Miasta Poznania i Urzędu.
Zakres obowiązków:
- udzielanie klientom informacji na temat wymaganych dokumentów, należnych opłat, trybu załatwiania spraw i statusie spraw indywidualnych, które mogą dotyczyć między innymi ewidencji ludności, dowodów osobistych, sporządzania aktualizacji aktów stanu cywilnego, rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawania uprawnień do kierowania pojazdami, rejestracji pojazdów,
- prowadzenie interaktywnego spisu kontaktów z interesantami,
- badanie opinii klientów na temat oferowanych usług,
- udzielenie wsparcia w postępowaniach administracyjnych.
Wymagania obowiązkowe
- minimum średnie wykształcenie
- wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją werbalną, nastawieniem na współpracę i asertywne zachowanie
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem
- znajomość obsługi komputera i wykorzystania go w zakresie sprawnego wyszukiwania informacji
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- orzeczenie o niepełnosprawności
Więcej informacji tutaj.
Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.