Do 11 października 2021 r. Urząd Miasta Poznania przyjmuje oferty kandydatów do pracy w Biurze Poznań Kontakt.
Oferta obejmuje zatrudnienie na stanowisku broker informacji merytorycznej. Jest to praca na stanowisku obsługowym. Polega na telefonicznym kontakcie z klientami miejskiej infolinii i budowaniu pozytywnego wizerunku Miasta Poznania. Dodatkowym atutem kandydatów, branym pod uwagę w procesie rekrutacji jest posiadanie orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
Zakres obowiązków:
– udzielanie klientom informacji na temat wymaganych dokumentów, należnych opłat, trybu załatwiania spraw i statusie spraw indywidualnych, które mogą dotyczyć między innymi ewidencji ludności, dowodów osobistych, sporządzania aktualizacji aktów stanu cywilnego, rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawania uprawnień do kierowania pojazdami, rejestracji pojazdów,
– prowadzenie interaktywnego spisu kontaktów z interesantami,
– badanie opinii klientów na temat oferowanych usług,
– udzielenie wsparcia w postępowaniach administracyjnych.
Wymagania obowiązkowe
– minimum średnie wykształcenie
– wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją werbalną, nastawieniem na współpracę i asertywne zachowanie
– umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem
– znajomość obsługi komputera i wykorzystania go w zakresie sprawnego wyszukiwania informacji
Wymagania dodatkowe
– doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
– znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
– orzeczenie o niepełnosprawności
Więcej informacji tutaj.
Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.