Od 27 kwietnia 2020 r. Poznańskie Centrum Świadczeń przy ulicy Wszystkich Świętych 1 wznowiło bezpośrednią obsługę klientów na miejscu, w siedzibie placówki.
Sposób obsługi klienta oparty jest na zasadzie działania biura podawczego. Oznacza to, że podania o świadczenia składane przez klientów placówki będą sprawdzane tylko pod kątem poprawności danych wpisanych do formularzy. Dokumenty, które należy dostarczyć ,,na wezwanie’’ Centrum trzeba pozostawić w urnie, którą postawiono przy wejściu do budynku.
Klienci Poznańskiego Centrum Świadczeń przed załatwieniem spraw zobowiązani są zdezynfekować dłonie po wejściu do jego siedziby. Muszą również założyć rękawiczki i mieć maseczki na twarzach lub w inny sposób zasłonić usta i nosy i zachowywać 1,5 m dystansu od siebie.
Obsługa klienta odbywa się specjalnie oznaczonych miejscach. Nie ma możliwości skorzystania z dedykowanej dzieciom części infrastruktury. Do siedziby placówki jednorazowo wpuszczanych jest 15 klientów.
Centrum uruchomiło również specjalne numery telefonów: (61 878 45 03 i 61 878 45 04), po to by klienci mogli kontaktować się z jego pracownikami bez konieczności wychodzenia z domów.
Część spraw, które realizowane są przez Poznańskie Centrum Świadczeń można również załatwić za pośrednictwem internetu korzystając z Profilu zaufanego lub eBankowości. Pytania o świadczenia można zadawać także za pomocą adresu e-mail: swiadczenia@pcs-poznan.pl.
Uwaga!!! Prowadzone przez Centrum punkty obsługi klienta znajdujące się przy ulicy Małachowskiego 10 oraz w Centrum Inicjatyw Rodzinnych przy ulicy Ratajczaka 44 są nieczynne do odwołania.
Opracowano na podstawie artykułu dostępnego tutaj.