Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych stworzył dodatkową funkcjonalność w Systemie Obsługi Wsparcia.
Jest to tak zwana Kartoteka Wnioskodawcy. Nowa funkcja daje możliwość łatwiejszego wypełniania wniosków w SOW przez Wnioskodawców i Realizatorów. Dzięki niej raz wprowadzone do Systemu dane (we wniosku lub podczas edycji konta) będą automatycznie zapisywały się w kolejnych Wnioskach. Ponadto każdy użytkownik Systemu Obsługi Wsparcia może edytować swoje dane, dane podopiecznego i dane organizacji/firmy, którą reprezentuje. Dane znajdujące się w Kartotece są aktualizowane niemal od razu wraz z każdym kolejnym złożonym podaniem. Osoby korzystające z Systemu Obsługi Wsparcia do Kartoteki mogą dodawać załączniki, zawierające na przykład orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Więcej informacji o Kartotece Wnioskodawcy: https://youtu.be/LhpT-dFcoKA
Formularz zgłaszania nowych funkcji Systemu Obsługi Wsparcia: https://portal-sow.pfron.org.pl/opencms/sow/kontakt/
W razie pytań lub uwag należy pisać maile na adres: sow@pfron.org.pl