Centrum Wspierania Relacji zaprasza na roczne szkolenie „Terapia relacyjna dla dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu – szkolenie podstawowe edycja 2024/2025”.
Każde ze spotkań, które odbędą się w ramach kursu podzielone będzie na dwie części. Pierwsze z nich będzie miało charakter teoretyczny. Nauka teorii potrwa około dwóch godzin lekcyjnych. Druga część każdych zajęć będzie miała charakter kliniczny. W jej trakcie omówiony zostanie konkretny przypadek będący ilustracją tematu spotkania.
W trakcie warsztatów osoby uczestniczące w zajęciach zgłębią zagadnienia takie jak:
- Znaczenie i przeprowadzanie diagnozy sytuacji psychospołecznej dziecka.
- Perspektywa systemowa, czyli dlaczego i jak uwzględniać w procesie rodzinę i placówkę edukacyjną.
- Perspektywa indywidualna, czyli indywidualność dziecka i jej znaczenie w procesie terapeutycznym.
- Podstawy pracy relacyjnej z dzieckiem.
- Empatia i jej znaczenie w terapii relacyjnej.
- Recypatia i jej znaczenie w pracy terapeutycznej.
- Praca własna terapeuty.
Ze strony organizatora pozwalam sobie przedrukować Informacje organizacyjne:
- Szkolenie odbywać będzie się w cyklu 10 spotkań.
- Spotkania będą odbywać się raz w miesiącu w pierwszą lub drugą (w zależności od formuły) sobotę miesiąca od godziny 10:00 do godziny 14:00.
- Spotkania będą odbywać się od września 2024 do czerwca 2025.
- organizatorzy na warsztaty zapraszają osoby z całej Polski – szkolenie będzie prowadzone w dwóch grupach, spotkania jednej odbywać się będą stacjonarnie w Centrum Wspierania Relacji, a drugiej online.
- Całkowity koszt szkolenia to 3 000 zł. Szkolenie można opłacać w ratach.
- Po ukończonym szkoleniu osoby uczestniczące otrzymają certyfikat.
Organizatorzy zachęcają do wypełnienia formularzu potwierdzającego chęć skorzystania z oferty: https://forms.office.com/e/xpNbAKCqPa.
Szkolenie poprowadzi Pani Paulina Gołaska-Ciesielska, założycielka Centrum Wspierania Relacji, fundatorka i prezeska Fundacji Relacyjni.
Szkolenie to wyjątkowa szansa na pogłębienie wiedzy o osobach ze spektrum autyzmu i okazja do nauczenia się nowoczesnych form terapii relacyjnej.