Przejdź do treści

Skuteczna komunikacja i obsługa Pacjentów i Pacjentek z niepełnosprawnościami

plakat promujący broszurę zatytułowaną skuteczna komunikacja i obsługa pacjentów i pacjentek z niepełnosprawnościami

Fundacja AVALON opracowała publikację zatytułowaną “Skuteczna komunikacja i obsługa Pacjentów i Pacjentek z niepełnosprawnościami”. 

Wydawcy wspomnianej e-książki opracowali ją, gdyż osoby z niepełnosprawnością często zmuszone są z rezygnacji z wizyt lekarskich. Głównym tego powodem jest brak należytych przystosowań w placówkach medycznych, które nie zawsze cechują się dostępnością. Innym bardzo ważnym powodem rezygnacji z konsultacji lekarskich jest brak doświadczenia personelu medycznego w podejściu do pacjentek i pacjentów, którzy są osobami o szczególnych potrzebach. 

Publikacja wydana przez Fundację AVALON zawiera informacje adresowane do lekarzy, lekarek i personelu medycznego, które ułatwią im zrozumienie potrzeb osób z niepełnosprawnością. Lekarze i personel medyczny dzięki lekturze omawianej e-książki dowiedzą się: 

  • na co trzeba szczególnie uważać w  procesie komunikacji z osobami niepełnosprawnymi, 
  • jak przystosować gabinet do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
  • co zrobić by placówki medyczne stały się przyjaznym środowiskiem dla wszystkich ludzi korzystających z wizyt u lekarzy.

Miejmy nadzieję, że  dzięki omawianej broszurze wizyty osób z niepełnosprawnościami w placówkach medycznych staną się bardziej komfortowe i skuteczne.

Broszurę można pobrać tutaj

Bliższe informacje o omawianej publikacji można znaleźć tutaj

 

Dodaj komentarz