Po blisko trzech miesiącach intensywnych prac opracowano grę planszową o nazwie Pełen koszyk.
Gra powstała w ramach Inkubatora „Generator Dostępności”. Adresowana jest do osób z niepełnosprawnością intelektualną, Dzięki niej osoby te zostaną wyposażone w odpowiednie umiejętności i wiedzę potrzebną do samodzielnego dokonywania zakupów w sklepach: spożywczym, odzieżowym, obuwniczym, drogerii i sklepie ogólnobudowlanym.
Rozwijanie z pomocą tej gry umiejętności i wiedzy w zakresie samodzielnego dokonywania zakupów zwiększy dostępność przestrzeni sklepowych dla dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną i uczyni sklepy miejscami bardziej dla nich przyjaznymi.
Gra po okresie prototypowania trafi do testów. Jeśli się sprawdzi może zostać wprowadzona na rynek.
Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.