Stowarzyszenie Samorzecznicze Spektrum Neuroróżnorodności zaprasza wszystkie osoby zainteresowane na drugie spotkanie live z cyklu „Głos Samorzeczniczy”.Wydarzenie to odbędzie się w najbliższy piątek, to jest dnia 9 lutego 2024 r. Jego początek zaplanowano na godzinę 19:00.
Spotkanie odbędzie się tuż przed zbliżającym się Dniem Świętego Walentego. Z tego powodu jest to doskonały moment, na to by porozmawiać o związku relacji romantycznych i zaburzeń ze spektrum autyzmu.
O tym jakże ważnym i pięknym aspekcie ludzkiego życia opowiedzą gościom webinarium dwie osoby będące członkami Stowarzyszenia Samorzeczniczego Spektrum Neuroróżnorodności. W rolę narratorów wcielą się kobieta o imieniu Ola i mężczyzna o imieniu Łukasz.
Osoby te w trakcie rozmowy poruszą następujące bardzo ważne i niekiedy trudne do przedstawienia i ścisłego zdefiniowania zagadnienia:
- czym jest relacja romantyczna?
- jakie Ola i Łukasz mają doświadczenia z tego typu relacjami?
- jakie są fazy relacji romantycznej?
- jakie są podstawowe zasady budowania relacji romantycznej?
- jaki należy się zachowywać w trudnych momentach budowania relacji romantycznej, w zależności od miejsca i sytuacji
Live transmitowany będzie na żywo na profilu Stowarzyszenia Samorzeczniczego Spektrum Neuroróżnorodności na Facebooku.
O organizatorach wydarzenia:
Stowarzyszenie Samorzecznicze Spektrum Neuroróżnorodności to funkcjonująca w Warszawie organizacja pozarządowa. Została ona powołana do życia by zwiększać świadomość i akceptację polskiego społeczeństwa w dziedzinie neuroróżnorodności. Stowarzyszenie to popularyzuje wiedzę związaną z neuroróżnorodnością. Jego członkowie dzielą się również z innymi doświadczeniami dotykającymi osoby neuroatypowe. Niezwykle ważnym aspektem działalności omawianej organizacji jest wyrównywanie szans edukacyjnych osób neuroróżnorodnych oraz wyrównywanie szans osób neuroatypowych na otwartym rynku pracy. Warszawskie Stowarzyszenie Samorzecznicze Spektrum Neuroróżnorodności walczy również ze społecznymi stereotypami i mitami na temat neuroróżnorodności głównie poprzez prowadzenie akcji o charakterze edukacyjnym.