Przejdź do treści

Dostępność w polskich centrach handlowych

Grafika promująca publikację Dostępność w polskich centrach handlowych

Na pytanie „W jaki sposób galerie handlowo-usługowe mogłyby być bardziej dostępne?” odpowiadają autorzy broszury zatytułowanej „Dostępność w polskich centrach handlowych”.

Publikacja powstała dzięki współpracy Polskiej Rady Centrów Handlowych i Fundacji Integracja. Główny cel jaki przyświecał jej autorom to uczynienie z polskich galerii handlowych miejsc otwartych na potrzeby kobiet w ciąży, rodzin z małymi dziećmi, osób niepełnosprawnych i seniorów. Broszura zawiera wiele rekomendacji dla projektantów, zarządców i właścicieli centrów handlowych, których wdrożenie uczyni te miejsca bardziej przyjaznymi.

Publikację można pobrać tutaj.

Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.

Logo Narodowego Instytutu Wolności

Dodaj komentarz