Przejdź do treści

Cud w cukierni nad Wisłą

Mogłoby się wydawać, że cukiernia z wprawnym mistrzem kuchni oraz prawie 40-letnim stażem nie będzie miała problemów z pozyskaniem chętnych na pyszne wypieki.

Jednakże lokal w samym sercu Warszawy mieszczący się przy ulicy Wolskiej 50 A od dawna świecił pustkami. Wówczas to, jak to niekiedy bywa nastąpił niespodziewany zwrot akcji. Znany youtuber i tester kulinarnej oferty polskich fast foodów oraz cukierni – Książulo zdecydował się odwiedzić opisywane w tym artykule królestwo słodkości pana Marka.

Wyprawa do cukierni została udokumentowana na kanale Youtube i w mediach społecznościowych influencera. TikTokowe wideo rozprzestrzeniło się w social mediach z szybkością światła i osiągnęło wynik prawie 3 mln wyświetleń. Rurki z kremem stały się sensacją w Internecie, jednakże czy popularność w sieci mogła przełożyć się na długie kolejki wyczekujących za słodkościami klientów? Okazuje się, że jak najbardziej!

Książulo, kierowany ciekawością i nadzieją, ponownie odwiedził lokal dzień po publikacji filmu, aby przekonać się o skutkach swojego wpływu. To, co zastał, przerosło najśmielsze oczekiwania – przed cukiernią uformowała się ogromna kolejka chętnych na słodkie przysmaki. Warszawiacy w liczbie, jakiej nie widziano od lat, zgromadzili się, aby wspierać lokalne przedsiębiorstwo i delektować się tradycyjnymi wyrobami – relacjonują twórcy portalu www.radiokolor.pl.

Zachwyceni właściciele cukierni wylewnie podziękowali, a Książulo dał o tym znać ponownie na swoim kanale.

Z tego bardzo pozytywnego splotu zdarzeń widać, że media społecznościowe mają dwa oblicza – dobre i złe.

Oby jak najwięcej było w Internecie informacji, które pokazują, jak zbawienny wpływ na życie ma siła wirtualnej rzeczywistości.

Dodaj komentarz