29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się już w najbliższą niedzielę – 31 stycznia.
Wyjątkowa sytuacja związana z pandemią COVID-19 sprawiła, że Fundacja Jerzego Owsiaka musiała znaleźć nowe rozwiązania, umożliwiające organizację wydarzenia przy jednoczesnym zachowaniu należytych kwestii bezpieczeństwa.
„O komfort kwestujących zadba Booksy, polski startup dostarczający aplikację do rezerwacji wizyt, za pomocą której wolontariusze umówią się do swoich Sztabów, między innymi w celu oddania puszki czy odbioru pakietu wolontariusza. Booksy umożliwia również użytkownikom dorzucenie się do puszki WOŚP bez wychodzenia z domu” – informuje portal www.rampa.net.pl.
W aplikacji Booksy dodano nową kategorię ze Sztabami WOŚP. Każdy wolontariusz, którego Sztab zdecydował się na ten pomysł, będzie mógł sprawnie umówić wizytę online, rezerwując ją za pomocą aplikacji.
Opcja wizyty online zmniejsza niebezpieczną sytuację wystąpienia kolejek w Sztabach, co jest szczególnie ważne w czasie pandemii.
Rozwiązanie nie naraża więc wolontariuszy na ryzyko kontaktu osobistego oraz usprawnia proces załatwiania wszelkich formalności zarówno w dniu Finału, jak i w trakcie przygotowań do wydarzenia.
Startup Booksy umożliwi również użytkownikom przekazanie wybranej kwoty do puszki WOŚP za pośrednictwem aplikacji. Cała zebrana suma zostanie przesłana bezpośrednio na konto 29. Finału WOŚP.
Finał za pasem, więc dobrze, że powstają nowe inicjatywy, które ułatwią jego organizację.
Aplikacja booksy jest dostępna do pobrania w Google Play i App Store.
Sfinansowano przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018 – 2030.