Autor: Tomasz Wojczak
Organizacje pozarządowe i firmy działające w Mieście Poznaniu mogą wziąć udział w projekcie zatytułowanym „Specifying Practices Enabled by Cycling In FIfteen-minute Cities” realizowanym w ramach programu Driving Urban Transitions
W ramach omawianego przedsięwzięcia, które realizowane jest w pięciu europejskich miastach uprawnione podmioty mogą wziąć udział w testach elektrycznego roweru cargo. Inicjatywa ma na celu sprawdzenie, czy korzystanie z urządzenia poprawi efektywność transportu w NGO-sach i firmach. Cargo Bike to rower posiadający solidną konstrukcję napędzaną elektrycznym napędem. Urządzenie to może przewieźć ładunki o masie do 100 kg. Cargo Bike osiąga maksymalną prędkość 25 kilometrów na godzinę.
Organizacje pozarządowe i przedsiębiorstwa, które wezmą udział w projekcie:
- wezmą udział w szkoleniu,
- otrzymają rower cargo do przeprowadzenia testów,
- zdobędą dostęp do danych pochodzących z GPS, które pokażą efektywność płynącą z korzystania z testowanego roweru .
Zgłoszenia NGO-sów i firm zainteresowanych wzięciem udziału w projekcie SPECIFIC badającym potencjał rowerów cargo w miejskiej logistyce przyjmowane są za pomocą formularza dostępnego tutaj.
Uwaga! Organizatorzy skontaktują się wyłącznie z wybranymi podmiotami w celu omówienia szczegółów dotyczących uczestnictwa w projekcie.
Projekt zatytułowany „Specifying Practices Enabled by Cycling In FIfteen-minute Cities” (SPECIFIC) finansowany jest w ramach programu Driving Urban Transitions (DUT) przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Opracowano na podstawie informacji przesłanej do Redakcji przez Federację WRK i stronę dostępną tutaj. Grafikę do nagłówka zaczerpnięto ze strony dostępnej tutaj.