Przejdź do treści

Standard obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami

W poniedziałek, 8 stycznia 2024 roku firma Sense Consulting zaprasza wszystkich na kolejne bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Standard obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami”.

W trakcie dwugodzinnego warsztatu jego uczestnicy otrzymają praktyczną check-listę z elementami standaryzującymi pracę z klientami o różnych potrzebach, wynikających między innymi z niepełnosprawności.

Pozwolę sobie przedrukować program szkolenia:

– Klienci różni, czyli jacy – typologia stylów myślenia FRIS®.

– Jak pracować z różnorodnością klientów – zasady i dobre praktyki elastycznego podejścia do klientów.

– Asertywność w pracy w klientem czyli dlaczego ludzie (nie tylko z niepełnosprawnościami) potrzebują partnerskiego podejścia.

– Wybrane narzędzia asertywne w pracy z klientem – FUKO, asertywna odmowa, procedura stopniowania gniewu.

– Podsumowanie – check-lista czyli co wprowadzić żeby zwiększyć elastyczność w obsłudze klientów.

Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 12:00. Zakończenie szkolenia zaplanowano na godzinę 14:00.

Zapisać się na wydarzenie można tutaj.

Szkolenie poprowadzi Pani Paula Borek, trenerka biznesu, psycholog, konsultant, diagnosta, wykładowczyni akademicka. Prelegentka jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie imienia Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wykładowczyni ukończyła również prestiżowe  Studium Trenerskie w poznańskiej Grupie Spotkanie. Paula Borek jest licencjonowaną trenerką:

  • ILM72 (zintegrowany model przywództwa),
  • MTQPLUS (model odporności psychicznej),
  • stylów myślenia FRIS®.

Prelegentka od samego początku aktywności zawodowej związana była z branżą rozwojową: projektowaniem, zarządzaniem i prowadzeniem szkoleń. Wykładowczyni zdobyła doświadczenie między innymi w zarządzaniu organizacjami pożytku publicznego (ZHP, Polskie Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Psychologii – biuro Poznań) oraz w pracy z małymi zespołami. W roku 2015 rozpoczęła prowadzenie badań potrzeb szkoleniowych i diagnoz. Osoba prowadząca warsztaty od lat projektuje i zarządza procesami szkoleniowymi. Począwszy od roku 2017 Paula Borek prowadzi usługi rozwojowe dla klienta B2B. Pierwsze szkolenie prowadziła w strukturach ZHP już  w wieku 15 lat. Było ono adresowane do młodych liderów. Trenerka specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu:

  • zarządzania zespołem,
  • komunikacji z pacjentem,
  • komunikacji z klientem,
  • komunikacji w zespole,
  • współpracy w zespole,
  • feedbacku,
  • asertywności,
  • radzenia sobie ze stresem,
  • budowania odporności psychicznej,
  • zarządzania czasem,
  • rozwoju osobistego.

Wykładowczyni od 2021 roku prowadzi wykłady i ćwiczenia dla przyszłych psychologów. W roku bieżącym dołączyła do grona trenerów Centrum Dostępności SENSE, gdzie naucza wdrażania standardów dostępności w obsłudze pacjenta/klienta.

Dodaj komentarz