Forum Wielkopolski Portal Informacyjny Osób Niepełnosprawnych :: Forum Strona Główna Wielkopolski Portal Informacyjny Osób Niepełnosprawnych :: Forum

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dofinansowanie do komputera

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielkopolski Portal Informacyjny Osób Niepełnosprawnych :: Forum Strona Główna -> Tematy trudne i codzienne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucho78

PostWysłany: Wto Mar 21, 2006 10:02 am    Temat postu: Dofinansowanie do komputera Odpowiedz z cytatem

Taki list przyszedł do pionu dzisiaj.Może ktoś odpisze koledze Very Happy ?

Mam 20 lat , jestem studentem II roku Informatyki i Ekonometrii w systemie dziennym. Posaidam orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym, porzyczyna : 10-N.
Jestem zainteresowany dofinansowaniem na zakup sprzętu komputerowego.
Proszę o szczegółwe informacje na ten temat min. gdzie moge złożyć taki wniosek, co w nim zawrzeć itp. Studjuję w woj. śląskim i tam też mieszkam, natomiast jestem zameldowany na pobyt stały w woj. świętokrzyskim.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kasia

PostWysłany: Wto Mar 21, 2006 1:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dofinansowanie do komputerów załatwia się w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie lub Oddziale PFRON.
Zdarza się, że zmieniane są w danym roku warunki uzyskania dofinansowania, więc najlepiej u żródła zdobyć informacje i wniosek.
Oddział Śląski 032 2036835, 2036834, 7869602; katowice@pfron.org.pl
Oddzial Świetokrzyski 041 3421969 kielce@pfron.org.pl
Można też poszperać na stronie www.pfron.org.pl , gdzie powinny być informacje o zasadach przyznawania dofinansowań w danym roku.
Dla uczących się korzystniejsze były dofinansowania w Oddziale PFRON, ale trzeba było spełniać określone warunki.