Forum Wielkopolski Portal Informacyjny Osób Niepełnosprawnych :: Forum Strona Główna Wielkopolski Portal Informacyjny Osób Niepełnosprawnych :: Forum

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

athon in 2018. New Balance erkent de mijl al

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielkopolski Portal Informacyjny Osób Niepełnosprawnych :: Forum Strona Główna -> Terapia, rehabilitacja i nauczanie - metody i praktyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
melting

PostWysłany: Pon Maj 20, 2019 6:38 am    Temat postu: athon in 2018. New Balance erkent de mijl al Odpowiedz z cytatem

Toen ik de schoenen aantrok om wat te doen, merkte ik meteen hoe onstabiel het was om gewoon stil te staan ??of Nike Air Max 2017 Womens rond te lopen - 'behoorlijk onzin', zoals Wightman zou zeggen. Maar toen ik me aan het versnellen was, vond ik de goede plek. De bult aan de middenvoet aan de zijkant maakt contact met de grond en ik voel me alsof het Adidas ZX Flux Mujer me tegen de voorvoet stuitert en mijn hiel nooit de stoep raakt. Het rubber slaat de grond en ik merk hoe hard en dun de voorvoet aanvoelt, hoe pittig het is om van de grond af te komen naar mijn volgende stap. De schoen past en Adidas ZX 850 Womens voelt aan als een speer, en uiteindelijk moet hij hetzelfde niveau bereiken kracht en snelheid over de korte afstand. Om dit te doen, heeft New Balance veel gegevens gebruikt, waarbij Nike Air Max TN Femme kleine details Asics Gel Lyte 5 Femme zijn aangepast, zoals de hoek van Nike Air VaporMax Femme de voorvoet-offset op 6 graden om de tractie te maximaliseren terwijl de voet van landing naar voortstuwing draait.

En natuurlijk is er de koolstofvezelplaat. New Balance Nike Air Max 90 Femme ging op een andere manier te werk voor deze schoen, met behulp van Nike Roshe Run Dámské unidirectionele vezels. Wat dat betekent is dat de plaat lateraal-naar-zij kan draaien en buigen-maar van hak tot teen stijf is. Dat zorgt voor een Nike Air Max 720 Womens stijve hendel voor de hardloper om met elke stap nog meer kracht te genereren, maar laat ze toch vloeiend landen en proneren op hun voorvoet. Voor mij voelde de schoen niet stijf onder de voeten - of althans niet meer dan een Nike Air Max Tavas Mujer spoorstep die ik anders zou dragen om een ??kilometer op de baan te racen. De positionering van een schoen met alleen een mijl is merkwaardig. Het is een afstand die niet vaak wordt betwist: Nike Air Max 90 Femme Adidas Superstar Femme middelbare scholieren racen 1600 meter Nike Air Max 97 Femme en professionals concurreren op 1500 meter op de baan, noch een echte mijl. En ondanks een push van sommigen om de afstand weer betekenisvol te maken, wordt het ver overschaduwd Adidas ZX Flux Womens door andere afstanden.

Ik telde 175 mijl races vermeld op Nike Air Max Thea Femme bringbackthemile.com, en dat aantal bevat vele pro-only races zoals de Prefontaine Classic en races in andere landen. Ter vergelijking: Running USA meldt dat Nike Air Max Thea Womens8,9 miljoen mensen zich hebben geregistreerd voor een 5K in 2018 en 508.000 hebben zich aangemeld voor een marathon in 2018. New Balance erkent de mijl als "een van de zuiverste afstanden in hardlopen", zegt Keith Kelly , Nike Air Max 720 Mujer global marketing manager voor performance running. En de 5280 is ontworpen voor pure race over die afstand. Het merk zegt dat het gericht is op diegenen die 5:30 of sneller kunnen gaan. In New Nike Air Max 2017 Mujer York Nike Air Max 270 Womens City stapten 814 hardlopers onder Adidas NMD Femme dat merkteken op de 5th Avenue Mile, dus we konden het zien aan de voeten van veel vlootmensen toen de schoen officieel werd gelanceerd tijdens de race van dit jaar in september.Adidas NMD Femme Het rubber van de voorvoet is onder een hoek geplaatst Nike Air Max Command Femme geeft u maximale tractie op verharde oppervlakken.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wielkopolski Portal Informacyjny Osób Niepełnosprawnych :: Forum Strona Główna -> Terapia, rehabilitacja i nauczanie - metody i praktyka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: