Przejdź do treści

W poniedziałek rusza proces rezerwacji biletów na Wielką Galę Integracji

Grafika promująca 27. Wielką Galę Integracji

Już w najbliższy poniedziałek, 17 października o godz. 9:00 rusza rezerwacja darmowych biletów na 27. Wielką Galę Integracji, która odbędzie się 5 listopada w warszawskiej Arenie Ursynów. Zamieszczamy krótki instruktaż, który pokaże, jak dokonać rezerwacji krok po kroku.

  1. Pierwszym krokiem do tego by zarezerwować bilet na Wielką Galę Integracji jest poprawne wypełnienie formularza znajdującego się na stronie rejestracji. Link do formularza zostanie zamieszczony na stronie integracja.org.pl, portalu www.niepelnosprawni.pl oraz w mediach społecznościowych 17 października. Bardzo ważne jest podanie adresu e-mail, na który będzie można wysłać bilety w formie elektronicznej oraz numeru telefonu kontaktowego.
  1. Formularz daje możliwość określenia potrzeb specjalnych, które pozwolą organizatorom przydzielić miejsce w odpowiednim sektorze (organizatorzy zapewniają pętlę indukcyjną, tłumaczenie na język migowy, miejsca dla osób poruszających się na wózkach oraz osób słabowidzących). Po weryfikacji rezerwacji chętni dostaną informację na podanego w formularzu maila.
  1. Przy rejestracjach większych grup zaleca się szczególne zwrócenie uwagi na właściwe określenie potrzeb specjalnych. Jeśli w dużej grupie będą osoby z różnymi niepełnosprawnościami, najlepiej podzielić grupę na mniejsze tak, by możliwe było jak najlepsze dopasowanie miejsc.

Rezerwacja darmowych biletów trwa do 28 października. Bilety w formie elektronicznej zostaną rozesłane w dniach 31.10-02.11.2022r.

Jeśli ktoś będzie chciał odebrać wejściówkę osobiście, to będzie to możliwe w dniach 3-4 listopada w godzinach 9:00-16:00 przy ul. Andersa 13 w Warszawie lub w dniu wydarzenia, 5 listopada w Arenie Ursynów od godziny 15:00. W formularzu należy określić formę odbioru biletu.

Dodaj komentarz